در گذرگاه زمان...
در گذرگاه زمان...
خبر آمدنت، میرود باغ به باغ، میرود شهر به شهر، مردمان یمن و مصر وتونس، مردمان لیبی، مردمان بحرین،سوریه، همه عالم به تمنای تو بر خاسته اند، لحظه ی آمدنت نزدیک است. شور و حالی بر پاست

 

تقدیم به عشق قشنگم...

تمنا

مست از باده ی چشمان توام ای یار،نگاهی

بر منِ افتاده ز پا کن به مروت، گاهی

شده ام آواره و سر به کوهساران داده ام

عاشق روی توام و جز کوی توام نیست پناهی

عمر من ، هر چه داشتم در طلبِ عشقِ تو دادم

دل و دین بردی به یغما، تو دگر زمن چه خواهی

از غمِ غربتِ دستای تو با قلبِ شکسته

ناله ها گلایه ها ، دارم به درگاهِ الهی

دلِ من غرقِ تمنای وصال است ای جان!

تو به خون می کشی دریای دلم از چه گناهی!

غربت و غصه و غم بس، تو بیا خاطرِ هانی

توی کوچه های بی چراغ شب بزن یه راهی

 

 

آوای خسته (هانیه)

 



نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا
ساعت22:05---25 فروردين 1390
جنگل جان مرا آتش عشق تو خاکستر کرد.
عشق را تنها در گذر گاه زمان باید دید.


navid shetabifard
ساعت1:14---25 فروردين 1390
سلام خواهر گلم تاج سر من بابا تورو خدا منو با اين باران خان آشنا كن ديگه

تو اي خواهر
تو كه ز بهترينت
بهترين خواهي
ز خدا خواهم
به تو بهترين خواهر
بهترينها را دهد
اميد دارم اميد دارم
كه هميشه
بهترينها
دنبالت باشد
و بدترينها ز تو دور


باران
ساعت15:45---24 فروردين 1390
سلام...
بابا اي ول چه مي كنه اين حميد رضا....
بايد در جواب حامد جان بگم كه هم خوشبحاله بهترينه هاني هم بيشتر خوشبحال هاني كه همچين بهتريني داره.... ارادت داريم حميد رضا جان....


حمیدرضا 
ساعت21:15---22 فروردين 1390
اول سلام. هزار ماشالا به این همه ذوق و استعداد. هانی جان شما همیشه باعث افتخارو سربلندیه من بودی و هستی.

با خوندن مطالبت خاطرات خیلی چیزارو برام تازه کردی.خدارو شکر به اندازه رحمتش که شما رو بهم داد تا بتونم بیشتر از درک خوم بشناسمش.

خدا جون ممنونم ازت خیلی چاکریم فقط یه خواهش کوچیک٪ عشقمو هیچ وخت ازم نگیرو منو فدای مهربونیاش کن شاید وجدانم اینجوری پیشه خودم راحت بشه. مرسی خدا...

دوستت دارم نه دیگه به انداره ده تای بچه گیا به اندازه کرم و لطف خدا در حق بنده های ...


پاسخ: سلام. خدا نکنه عسیسم، من خودم فداییتم، به اندازه ی کرم ولطف خدا هم عاشقتم. بهترینم برات آرزوی بهترین هارودارم


باران
ساعت8:55---22 فروردين 1390

سلام،..ممنون.
خدا رو شکر که حالت خوبه.

آره من دارم تقریبا وبلاگو به حالت تبلیغاتی در میارم .البته واسه مناسبت ها مطلب میزارم...
واسه چند روزی وبلاگ اومده بود اولین گزینه گوگل (با سرچ کردن تی شرت شهدا) که این هدف منه ...اما باز امروز رفته صفحه دوم گوگل ... تو خیلی به من کمک کردی تو این کار واقعا از شما ممنونم.
اگه یه وقت کار داشتی باهام تو وبلاگ پیام بزار ....

این شعر قشنگت رو هم چرا ادامشو نگذاشتی؟....خیلی قشنگه...مواظب خودت باش.
موفق باشی.



حامد
ساعت20:30---21 فروردين 1390
سلام هانیه جان.

خوبی؟

خوشابحال بهترینت

خیلی خوب و عالی بود.

البته اگر جسارت نباشه بهتر نیست در ...دگر زمن چه خواهی بگی دگر زمن چه می خواهی.

البته ببخش اگر که جسارت کردما.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:خدا,تمنا,وصال , عشق,دین,یغما,مست,چشمان,یار, توسط آوای خسته ( هانیه )